Sider

tirsdag den 30. juli 2013

En lille opdatering

Jeg undskylder for den seneste tids inaktivitet her på bloggen. Den ene dag har bare taget den anden - og lige pludselig var det bare lidt tid siden, at jeg fik lavet en fornuftigt indlæg, som var en offentliggørelse værdig.

Mine dage er blevet brugt på alt muligt. Fejring af min søde farfars fødselsdag, en tur i biografen for at se den nye film Now You See Me, mad hos mine kærestes forældre, en tur i Knuthenborg Safaripark og derudover ren afslapning (eller dovenskab?) herunder en masse læsning og solbadning i mine forældres have. Det er bare livet. I starten af ferien følte jeg mig virkelig rastløs, men nu har jeg efterhånden affundet mig med den stille og rolige livsstil. Det er sikkert også meget fornuftigt, eftersom jeg har en måned tilbage, før jeg starter på mit nye arbejde.

Knuthenborg Safaripark

Knuthenborg Safaripark

Knuthenborg Safaripark

Knuthenborg Safaripark
Her i sommervarmen, har mine måltider generelt været i den sunde ende. Jeg er typen, der får lyst til læskende mad og drikke så som jordbær, melon, smoothies og milkshakes. Så det er der naturligvis indtaget en del af. Desværre har der dog også været en masse usunde dage i mellem, hvor det er gået helt bananas.

Jeg har desuden langt om længe fundet min favorit pulverkaffe. Jeg er ærligt talt ikke den vilde pulverkaffe-drikker, da jeg ofte synes, at det har sådan en sjov og ikke særlig kaffeagtig smag. MEN så mødte jeg denne her fætter, da jeg var på besøg hos mine forældre:

Koffeinfri Økologisk Fairtrade

Jeg må erkende, at jeg aldrig har smagt en så god pulverkaffe. Nu drikker jeg ikke kaffe for at blive frisket op, men derimod fordi jeg synes det smager godt. Derfor gør det ikke mig noget, at den er koffeinfri. Jeg købte dog dens bror, den ikke-koffeinfri version, for at afprøve den. Den er også god, men den har lidt mere pulverkaffeeftersmagen, dog slet ikke på det niveau, som de andre pulverkaffer jeg har smagt. Anbefales kan de i hvert fald! Jeg er fan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar