Sider

onsdag den 3. juli 2013

Challenge - 3 km. løb

Nu skal det være. Det skal det altså! Røven er sparket op af sofaen og i gang med en ny udfordring - naturligvis i selskab med resten af min krop.

Jeg har måtte konstatere at jeg er i elendig form. Hvis jeg fik taget en test af mit kondital, er jeg overbevist om, at det ville komme tilbage med røde, negative tal. Det betyder også, at jeg har endnu sværere ved at tage mig sammen og komme ud af døren. Sætter nok mine mål lidt for højt. I hvert fald i forhold til min meget inaktive hverdag rent træningsmæssigt.

MEN IKKE FLERE DÅRLIGE UNDSKYLDNINGER

Nu har jeg nemlig fundet mig et løbeprogram, som jeg tænker, at selv jeg kan være med på. Vi snakker virkelig en meget stille og rolig optræning. Så er der fandme, undskyld mit franske, ingen undskyldning. Det tager maksimalt 25 minutter, når jeg kommer længere hen i programmet - og dén tid kan jeg altså godt tage ud af min kalender tre gange ugentlig.

Jeg vil give jer løbende updates på, hvordan det går. Men løbeskoene er kridtet og klar til at blive misbrugt på det hårdeste!

Billedet er fundet på Google

Ingen kommentarer:

Send en kommentar