Sider

søndag den 21. juli 2013

Guldbryllup

Min farmor og farfar havde guldbryllup i går. Det blev fejret med en super hyggelig fest på Slangerup Kro - inkluderende en masse lækker mad og en fantastisk stemning. Den gode stemning blev for mit vedkommende gjort endnu bedre, da min makedonske familie (ja, jeg har familie i Makedonien, men det er en laaang historie) også var kommet herop for at fejre det. Det er virkelig længe siden jeg har set dem. Sidst var da jeg var dernede i en vinterferie i 2009. Selvfølgelig har vi holdt kontakten via den geniale opfindelse internettet. Men det var rart at få snakket med dem face to face. Og så blev det engelske også fundet frem fra gemmekassen. Vi var hjemme klokken 1.30 og inden vi fik bevæget os i seng var klokken endnu mere. Derfor skal dagen i dag primært bruges på afslapning. Og på at være en smule sund.

Ja, for sundhed skal der altså til efter sådan et ædegilde. Det var nemlig lidt hvad der var tale om. Det var super lækker mad, og der var rigeligt af den. Så i dag må den stå på en smule udrensning. Lidt mere end en smule. Hvordan det går, skal I nok lige få en update på.

I morgen er der jo planen, at jeg skal være rigtig sund igen. Sådan virkelig sund. Tilbage på sporet agtigt. Wish me luck. Det bliver slet ikke let efter de sidste par ugers udskejelser...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar