Sider

søndag den 7. juli 2013

NYT DESIGN

Så skulle der altså lige ske noget nyt. Derfor har jeg siddet og leget lidt med nye designs, og valget er nu truffet. I hvert fald lige for nu, for jeg er ikke helt overbevist om, at det passer til bloggen. Hvad synes I? Er det noget I kan holde ud at se på? Eller er det lidt for brunt og kedeligt?

Jeg har også langt om længe fået gjort noget ved informationssiderne, som kan ses i fanebladet i toppen. Men heller ikke det er nødvendigvis endeligt. Time will show!

I må have en fortsat god søndag aften!





2 kommentarer:

  1. Det ser nu helt fint ud! :) Flere billeder af dig ville dog være værdsat (før/efter evt?), så vil bloggen føles mere personlig.:)

    SvarSlet
  2. Tjah, ved ikke lige hvilke billeder det skulle være - har ikke lyst til at bloggen skal handle om mit udseende, sundhed er jo mere end det. ;) Men vil dog tage til efterretning, at jeg nok skal blive lidt bedre til at have kameraet frem når jeg spiser og oplever andet, så der kommer lidt flere billeder fra hverdagen :)

    SvarSlet