Sider

fredag den 5. juli 2013

Fredagshygge

Så er det fredag. Og tid til hygge med mig selv og forhåbentligt noget godt i TV.



Jeg var nede forbi slikbutikken her til aften. Jeps. Købte en del - men har altså ikke tænkt mig at spise det hele i dag.

Har besluttet, at jeg ikke må spise slik igen før næste fredag. Så resterne kommer ud i skuffen, så det er lige til at kaste sig over når tid er.

Så må vi se, hvordan det går. Efter at jeg er begyndt på projekt sund livsstil, spiser jeg meget mindre slik og andre sukkersager, end jeg gjorde tidligere. Jeg synes stadig, at jeg spiser en del, men det siger vist mere om hvor overdrevent mit forbrug var tidligere, end det siger om noget som helst andet. Derfor tænker jeg, at jeg må forsøge at lade slikket være i næste uge. Kommer nok til at erstatte det med andre ting - her tænker jeg på rigtig mad. Men sådan må det så være! Whatever it takes.

2 kommentarer:

  1. Det virker da også som om at du klarer diæten flot, så der er bestemt intet i vejen med at være lidt livsnyder en sjælden gang. Lidt sjov skal der sku også være plads til selv i den strammeste diæt ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du måske nok ret i - selv om jeg nu ikke ligefrem er helt i mål hvad angår slikforbruget. Langt fra faktisk! :p

      Slet