Sider

mandag den 8. juli 2013

Solskinsdage og ferietid

Hvor er det fantastisk, at solen langt om længe har besluttet sig for at lægge vejen forbi lille Danmark. Jeg har ikke ferie endnu, men det varer heldigvis ikke længe. På fredag er sidste arbejdsdag, så jeg håber, at vejret fortsætter som det er nu. Jeg skal nemlig bruge min ferie her i landet, og selv om en enkelt regnvejrsdag eller to er til at overskue, så er det nu lidt sjovere hvis vejret er godt.

Egentlig har jeg ikke rigtigt planlagt noget for ferien endnu, da jeg har besluttet at tage det lidt som det kommer. Det eneste jeg lige nu har planlagt er min farmor og farfars guldbryllup, som jeg selvfølgelig skal fejre. Er lidt i tvivl om hvad jeg skal tage på. Overvejede længe, at købe en ny kjole (hvad gør man dog ikke for at forsvare tøjkøb?), men har besluttet at tage en af de finere kjoler, som jeg har hængende i skabet. Er dog lidt i tvivl om hvilken - men tror det bliver min turkise kjole, der er lidt græskinspireret. Jeg købte den sidste sommer, og har kun haft brugt den en enkelt gang. Synes bare den er så pæn, og der er et fint perlebroderi på skulderen, men det kan man ikke lige se på billedet.

Min fine turkise kjole

Jeg var hjemme hos mine forældre, for at nyde det gode vejr i går. Var dog alligevel meget glad for deres parasol, da det hurtigt blev varmt at ligge i solen. Jeg synes, at deres have er så flot her om sommeren. Roserne blomstrer og blomsterkrukkerne står og pynter. HYGGE!

Havehygge i solskinnet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar