Sider

tirsdag den 30. april 2013

En dag med sundhedsflip

SÅDAN! Et styks opgave er nu afleveret. Så mangler der kun det mundtlige forsvar i slutningen af maj. SKØN SKØN SKØN følelse!!! Så nu er det altså ved at være tid til at få motioneret lidt. Suk. Ikke flere undskyldninger. Og dem har jeg ellers masser af...

En 3-årig unge i ulvetiden, skrigende på gulvet i det lokale supermarked. En mere og mere hysterisk gråd - en markant mere skinger lyd minut for minut. Det var min krop ved eftermiddagstid for et par uger siden. Men nu lykkes det. Min sukkerafhængighed er virkelig på retur. I dag er den første dag, hvor jeg for alvor kan sige, at min krop ikke har krævet sukker. I stedet har jeg fået nogle super sunde måltider. Sundhedsflippet er sat ind. Men det er vel også det, der er målet. Sådan! 

Se selv hvor sund jeg har været :D

Morgenmad: Græsk yoghurt med kiwi, æble og hakkede mandler.
Formiddag: En latte og et æble.
Frokost: En skive rugbrød med buko naturel smøreost, en pære og en chai latte.
Eftermiddag: En lille banan.
Aftensmad: Pasta med pesto, grøntsager på pande og BBQ-marineret kylling.
Aften: En gulerod, en peberfrugt, et æble, en kiwi og en chai latte.


Græsk yoghurt,kiwi, æble og mandler
Dagens sunde morgenmad


Gulerod, peberfrugt, æble og kiwi
En sund og farverig aftensnack
Inden jeg påbegynder næste trin, som jeg allerede har besluttet omhandler portionsstørrelser, skal jeg altså lige være helt god til det der med sukkeret. Og påbegynde en smule lettere motion. Så der går nok lige et par uger mere før i slipper for at høre om min nævekamp mod sukkeret.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar