Sider

fredag den 19. april 2013

En herlig fredag

Det har været en virkelig dejlig dag i dag. Selv om det madmæssigt ikke har været så fornuftigt, har jeg også bare haft brug for, ikke at skulle have dårlig samvittighed hele tiden. Hvis nu jeg var lidt bedre til ikke hele tiden at synde, ville jeg måske også bedre kunne nyde gange jeg lod mig selv gøre det. Jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal gøre for at blive bedre til at overholde det her projekt. Er på nippet af at give op, og ved ikke om det er fordi jeg har sat nogle lidt for urealistiske mål. Har tidligere talt om, at jeg måske skulle indføre nogle delmål – og derudover have de rigtige ting i mit køkken. Ingen af delene er blevet til noget endnu, men tror jeg vil lave ét delmål som gælder fra i dag. Det bliver helt simpelt og overskueligt – og så alligevel noget så svært. Mit delmål er ikke at spise slik i weekenden – altså lørdag og søndag. Eftersom jeg skal skrive opgave på søndag bliver det ret hårdt, at skulle klare delmålet. Men nu er jeg altså klar til noget succes!
Ja, det er mig ... Fundet på tumblr

Anyways, som jeg nævnte har det været en herlig dag. Efter arbejde hentede min veninde og jeg en omgang sushi, som vi derefter indtog sammen med lidt frugt mens vi legede 16-årige teenagere igen. Det gjorde vi altså, og I får ikke engang at vide hvad det var vi lavede. Men det var sjåååååw.


Naturligvis skulle vi også have lidt fredagshygge. Det blev i selskab med hr. gulerod og fru dip. UF. Dip er en af min største favoritter. Der er intet der kan gå galt, hvis der er dip involveret. Om det er grøntsager eller chips – I don’t care, så længe der er dip!


I får også lige en update på min motions-status. Den må jeg helt ærligt indrømme overhovedet ikke ser ud, som den burde. Har lidt opgivet at få lavet den helt store indsats på det her område så længe jeg er i gang med at skrive projekt. Men det afleveres d. 30. april, og så er det ellers bare noget der skal gøres plads og tid til. Når projektet er afleveret, er der bare ikke flere undskyldninger. Godt nok skal jeg også lige forsvare det til eksamen, men der er ikke mere skole og ikke mere skrivning, så kan forberede mig til den del på nogle lidt andre tidspunkter. Og så er det altså motionstid! Har allerede taget første skridt i den retning, men dét må i høre mere i morgen.


Jeg slutter lige af med en kort opdatering over dagens madindtag:

Morgenmad: En bolle – halv med ost, halv med pålægschokolade samt en æblemost.
Formiddag: En chai latte (3 dl mælk) og 7 saltpastiller og 2 bolcher.
Frokost: Buffet på arbejdet.
Eftermiddag: Saltpastiller og bolcher.
Aftensmad: Sushi og frugt
Aften: Gulerødder og dip

Dagens frokost

Jeg håber at I alle får en god weekend! Har I nogle spændende planer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar