Sider

lørdag den 20. april 2013

En lørdag helt uden slik!

Det har været en lidt underlig dag. Vågnede på min sofa kl. 05.51 - hvor jeg åbenbart var faldet i søvn da jeg kom hjem i går. Skyndte mig ud at børste tænder for derefter at ligge mig ind i seng og forsøge at sove videre. Det lykkedes mig heldigvis at falde i søvn efter lidt tid. Havde sat ur til kl. 8.30, men slukkede det, da det ringede, så jeg vågnede kl. 10.30 helt fortumlet. Der var engang hvor jeg elskede at sove længe, men de sidste måneder er jeg faktisk begyndt at vågne senest kl. 8, og får meget mere ud af dagen ved det.

Spiste lidt morgenmad, tog hjem til mine forældre og derefter skulle jeg ud for at have lavet negle. Og så var kl. altså pludselig 20. Det var den dag!

Til gengæld har jeg ikke spist noget slik eller andet sukkerhalløj, så den ene dag uden slik er klaret! YAY! Er glad for at jeg er kommet igennem den ene dag med delmål. Her til aften var jeg virkelig i humør til at side og småspise lidt foran tv'et, så jeg lave nogle gulerods- og peberfrugtstave som jeg spiste med lidt pesto og dip til. Det tog faktisk også lysten til at spise slik, så det var et godt valg.

Dagens måltider følger her: 


Morgenmad: Skyr med ymerdrys, et æble og en kop the.
Formiddag: En halv peberfrugt, lidt vandmelon og vindruer.
Frokost: To skiver rugbrød – en med rullepølse og sky samt en med spegepølse, remoulade og ristede løg.
Aftensmad: Orientalsk lasagne (se HER).
Aften: Gulerodstave, peberfrugtstave, dip af skyr og estrella holiday mix samt pesto.




Altså - ingen slik! Stort klap på skulderen til mig selv!

Inspiration
Fundet på tumblr


Ingen kommentarer:

Send en kommentar