Sider

søndag den 21. april 2013

En søndag med et delmål

YES. Jeg gjorde det. Klarede mit delmål. Ingen slik hverken i går eller i dag. Jeg er en meget glad pige, og det er skønt endelig at opleve lidt succes i det her projekt.

I dag har den igen stået på projektskrivning. Vi skal jo snart aflevere opgaven, og heldigvis er det lykkedes os at være ret godt med. Personligt var jeg begyndt at få lidt stress over hvor meget vi manglede. Det har heldigvis ændret sig i dag, hvor vi har været koncentrerede og effektive. Herligt! Men hold op hvor jeg dog glæder mig til at få mine weekender igen. Nedtællingen er begyndt!

Jeg var hjemme ved en 18.30-tiden, og så stod den ellers på lidt madlavning. Resten af aften står ellers bare på lidt afslapning. Skønt!

Det er jo gået ret godt med at lave et overskueligt og realistisk delmål, så det har jeg besluttet at gentage. Næste delmål er som følger.

Jeg må ikke spise lyst brød eller slik i morgen mandag.

Vi skal lave projekt efter arbejde igen i morgen, så det bliver også en kamp at overholde. De sidste par gange vi har siddet og lavet opgave efter arbejde, har jeg haft spist et stykke meget hvidt franskbrød med pålæg. Men det er forbudt i morgen. Jeg kan jo bare lave mig en rugbrødsmad i stedet!

En hurtig oversigt over dagen måltider:

Morgenmad: 50 g. havregryn, 15 g. mandler, lidt kokosmel og 2 dl. mælk.
Formiddag: En kop kaffe med mælk.
Frokost: Salat, varmrøget laks og lidt hytteost.
Eftermiddag: Kaffe med mælk samt gulerødder, et æble, en grape og en nupo snack bar.
Aftensmad: Pasta med kylling, squash og champignon (og ost!)
Aften: Mandler, hasselnødder og rosiner.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar