Sider

søndag den 7. april 2013

Madplan - dag 1

Du kan se madplanen for denne uge her.

Min dag i madbilleder:







Min dag i madliste:
  • Morgenmad: 150 g. yoghurt, speltflakes og ananas.
  • Frokost: 1 skive rugbrød m. ørredmousse, gulerødder og cherrytomater.
  • Mellemmåltid: Knækbrød m. ost, peberfrugtstave, 15 mandler og en chai latte.
  • Aftensmad: 1 skive rugbrød m. ørredmousse og pandestegt aubergine og sqaush.
  • Mellemmåltid: 2 riskiks og en kop the.
Alt i alt:
Madplanen er overholdt nogenlunde omend jeg spiste mindre morgenmad og ikke spiste mellemmåltid i formiddags, simpelthen fordi jeg ikke var sulten. Flyttede dog noget af mellemmåltidet til eftermiddag, da jeg var godt sulten der.

Jeg er ret stolt af mig selv over ikke at have lyttet til nogen af de pludselige impulser jeg har oplevet. Har holdt mig fra søde sager selv om jeg virkelig har haft meget lyst til dem. 1-0 til Julie!

1 kommentar:

  1. Vi er alle imponerede frøken Nylander.
    Bliv ved med at skriv, vi følger spændt med.

    SvarSlet