Sider

tirsdag den 16. april 2013

Tirsdag med slik!


Nøj, hvor er vejret bare herligt! Havde egentlig planer om at arbejde lidt over i dag, men følte mig simpelthen nødsaget til at tage hjem kl. 17 for at få lidt ud af solskinnet. Og hvor er jeg dog glad for den beslutning! Der er ikke noget bedre end den første helt rigtige forårsdag efter en kold og grå vinter. Så skulle det da lige være når de første blade falder af træerne, når den første sne daler eller den første dag hvor vejret er varmt nok til en strandtur. Okay, jeg må nok erkende, at jeg generelt bare er glad for at opleve årstiderne. Ville virkelig savne, hvis det ikke var muligt at følge årets gang på den måde.

Dagens mad har bestået af:

Morgenmad: Havregryn med mandler
Formiddag: En latte, en banan og nogle mandler
Frokost: En skive rugbrød med kalkunspegepølse, en avocado og peberfrugt
Eftermiddag: En chai latte, en nupo snack bar, et æble samt bolcher og lakridser
Aftensmad: Muttis gode mad!

Ja, har stadig svært ved at holde mig fra lakridserne når klokken siger eftermiddagstid. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre ved det, men overvejer at se om tyggegummitygning vil kunne løse problemet. Så det er uden tvivl projektet i morgen - nul slik/kage/sukker og i stedet for uanede mængder af tyggegummi.

Lige for tiden har vi dem her stående på kontoret - de er alt for gode!



Over and out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar