Sider

lørdag den 6. april 2013

At skrive projekt

I dag har jeg siddet sammen med min studiegruppe og skrevet opgave. Vi er i gang med det afsluttende projekt på HD 1. del, og skal i den forbindelse skrive en rapport om en selvvalgt virksomhed med en erhvervsøkonomisk problemstilling. Vi har fået lavet det meste af forarbejdet, så i dag skulle der bare skrives. Vi mødtes derfor på kontoret klokken 9.30, friske og veloplagte til en dag med hårdt arbejde.

Det lykkedes mig at komme op i god tid – det er vidst første gang dét er sket. Den eneste forklaring på det, må så også være, at jeg var ret syg i går, så sov allerede klokken 18. Det betød, at da jeg vågnede klokken 7, var jeg ganske veludhvilet!

Min morgenmad bestod af havregryn, et halvt æble og et glas cafe latte. SÅDAN! Uheldigvis var det også det eneste sunde, jeg har fået indenbords i dag. FAIL! Nå, men det er der jo ikke noget at gøre noget ved. Har dog fået bevæget mig lidt med en gåtur i skoven sammen med min kæreste. Det var egentlig meget rart at få lidt frisk luft efter sådan en hel dag med opgaveskrivning, og heller ikke skidt med lidt bevægelse.

Lige nu er vi i gang med aftensmaden - den står på bøffer, ovnbagte kartofler og noget grønt til. Det er sådan noget, der gør min mave rigtig glad! GUF!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar