Sider

tirsdag den 23. april 2013

Dag fire uden slik

I dag er dag 4. Dag 4 uden slik. En dag der har medført udfordringer. Jeg må ærligt indrømme, at jeg stadig har voldsomt lyst til slik når klokken når efter frokosttid. I dag drak jeg en cola zero og spiste en Isis Free Crunch Bar. Derudover tyggede jeg lidt lakridstyggegummi. En positiv detalje er dog, at selv om jeg stadig havde lyst til noget sødt, var det på ingen måde lige så slemt som de andre to dage. Det er vist hvad man kan kalde fremskridt.

Her i perioden hvor jeg ikke har spist slik og kage, må jeg erkende, at jeg har erstattet det med en masse anden mad. Det skal der naturligvis skæres ned på, men nu starter jeg altså med at mindske sukkerindtaget. Og så tager jeg det et skridt ad gangen derefter.

Jeg vil lige have lov at juble over min aftensmad. Det smagte super godt! Lavede en improviseret wok-ret med ris, oksekød, porre, squash, gulerødder, champignoner, babymajs, hvidløg, kokosmælk og diverse krydderiblandinger. Det var super godt, og heldigvis har jeg rester til frokosten i morgen. Glæder mig helt.

Har her til aften besluttet, at jeg heller ikke i morgen må spise slik/kage. Det skal nok lykkes!

Jeg har vist ikke så meget andet på hjerte her til aften. I må hygge jer!



Min aftensmad - som ikke helt kommer til sin ret på billedet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar