Sider

søndag den 14. april 2013

En travl weekend


Jeg må erkende, at jeg har haft lidt for travlt med livet til, at jeg lige har fået skrevet noget herinde de sidste par dage. Så nu får I lige en fin opsummering – og den er heldigvis ikke så negativ, som man kunne have frygtet. Selv om det nu heller ikke har været perfekt rent sundhedsmæssigt...

Fredag aften gik med kærestehygge hvilket involverede følgende: god mad, en flaske vin, en film og lidt kage. Måske ikke det sundeste valg, men ikke desto mindre har jeg ikke dårlig samvittighed over det!

Lørdag vandrede jeg rundt i indre by sammen med min veninde. Det lykkedes os, at få betragtet Storkespringvandet fra alle tænkelige vinkler. Og jeg mener virkelig alle! Har for sjovt prøvet at taste vores tur ind i iFORMs ruteberegner – og vi er oppe på næsten 6 km, og så er alle vores små smutture i diverse sidegader altså ikke medregnet! På vores byvandring fik jeg købt et par fine nye ballerinaer, så nu må solen gerne snart titte frem så jeg kan få indviet dem!

Frokosten blev indtaget på Luna’s Diner. Det var godt nok en succesoplevelse – fik en virkelig god og gennemført burger og deres pommes frites er simpelthen fantastiske. Min veninde har anbefalet mig, at spise brunch der, så det skal jeg helt sikker bevæge mig ud i inden alt for længe! Og for resten – hvis I prøver at tage derind skal i uden tvivl prøve deres Icetea Passion. Den var lækker.



Aftensmaden blev sprunget over, da klokken lige pludselig var mange. Vi tog til en fest, hvor jeg fik et par øl inden det stod på dynetid.

I dag, søndag, har stået på projektskrivning. Spiste en sund morgenmad og det lykkedes mig at få taget nogle sunde snacks med. Yums.


Det var vist den korte version! Og den næste uge skal jeg nok være lidt bedre til at få opdateret min blog. Kan mærke at motivationen er større, når jeg formår at få gjort det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar