Sider

torsdag den 11. april 2013

En dag med eksamen


I dag stod den på eksamen. Kan ikke huske at jeg før har været så nervøs for en eksamen – så skulle det da lige være min matematikeksamen i 3.g, som også var den der endte med en fin hue. Så jeg mødte naturligvis ind på CBS den obligatoriske time før, hvorefter jeg ellers kunne sidde og ryste i bukserne indtil det var min tur. Hold op, hvor var det en ubehagelig omgang. Heldigvis gik selve eksamenen helt fint! Det skulle naturligvis fejres, så jeg endte med at gå et smut i H&M og købe mig selv en eksamensgave – en fin top, som jeg lige har fundet et billede af inde på deres hjemmeside.



Resten af dagen er gået med lidt kærestehygge – vi var ude at spise en god frokost på den lokale café (ja – der ligger jo som sagt kun én rigtig café i Ballerup, heldigvis er den ret god!). Og ellers har det bare været ren afslapning. Det er lige hvad man har brug for efter 20 meget intense eksamensminutter.

I morgen bliver jeg dog nødt til at være lidt sundhedsfikseret igen. Overordnet set i det mindste. Har nemlig købt 1,5 kg slik som mine kære kollegaer og jeg selv skal fodres med i morgen. Der er jo ingen der skal snydes for eksamensslik bare fordi jeg prøver at være sund!

I må alle have en dejlig aften :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar