Sider

mandag den 29. april 2013

Nyt til min "I want"-liste

Uf, uf, uf. Har simpelthen bare svært ved at komme ovenpå efter mit sygdomsforløb i sidste uge. Har haft det noget så forfærdeligt i dag, så ved middagstid kunne jeg ikke mere - måtte forlade arbejdet og gå hjem under dynen. ØV. Fik mig en 5 timers morfar, og er vågnet en smule mere frisk, selvom det stadig ikke er helt godt. Håber dog på, at en god nattesøvn vil bekæmpe de sidste baciller.

Her til aften har jeg siddet og kigget lidt i det nyeste Woman. Og der så jeg denne her strik, som jeg bare synes er så sommerlig - den er uden tvivl kommet på min "I want"-liste.



Men har jo lige købt et par nye sommerkjoler, så mit tøjbudget er vist brugt op lige for nu. Har desværre måtte returnere den ene af kjolerne, da der var et hul i stoffet. Håber dog på, at jeg snart får en erstatningskjole retur. For den er bare skøn.


Hm, kunne vist blive ved med at vise jer tøj, jeg godt kunne tænke mig. Så jeg må hellere stoppe mens legen er god.

I må have en god aften!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar