Sider

tirsdag den 25. juni 2013

Nailart og nyt outfit

Lige lidt som intet har med kost eller sund livsstil at gøre.

Jeg sad og kedede mig her den anden aften. Sådan virkelig. Og så var det, at jeg tog mig sammen til at skifte neglelak. Det er virkelig en ting jeg hader at gøre. Det tager simpelthen alt for lang tid til at jeg gider det. Men okay, jeg havde jo ikke noget bedre at tage mig til. Så jeg valgte at hygge mig med det. Lagde en fin mørkelilla lak. Og så var det jeg fik en fiks idé. Jeg skulle da lave en blomst! Så det gjorde jeg. Taget i betragtning, at jeg virkelig er den største idiot til at lave sådan noget, blev jeg ganske fint tilfreds. Vurdér selv hvad du synes om resultatet ;)


Det nye outfit - okay. Et outfit ved jeg egentlig ikke lige, om er den rette betegnelse. Men nyt tøj er det. Synes det er så fint og brugbart. Det er købt brugt af en jeg gik på hhx med i sin tid. Dengang vi var unge. Og friske. Ej, nu lyder det jo som om det er halvtreds år siden. Men to år flyver af sted. Anyways -  det er så meget billigere end hvis jeg skulle købe det fra nyt.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar