Sider

onsdag den 5. juni 2013

Diet is 'die' with a 't'

I går var endnu en kikser.

  1. Følte konstant sult.
  2. Var meget sukkersulten.
  3. Havde ikke viljekraften til at holde mig fra mad og sukker.

Faktisk var jeg overbevist om, at jeg var ved at dø af sult. To af mine kollegaer, var dog ikke helt enige i den betragtning, så efter at have forsøgt at overbevise dem om, at det var tilfældet, fik jeg tilsendt denne fine illustration:



Og det er jo ikke helt forkert! I går kunne jeg i hvert fald ikke være mere enig.

I dag har jeg haft en halv fridag, så da jeg var færdig på jobbet, tog jeg hjem til mine forældre for at få en kop kaffe. Det betød et par timer i deres have i det dejlige vejr, hvilket jo slet ikke er ringe! Jeg vil ikke sige, at jeg er blevet brun, men jeg er ikke ligbleg længere. Wuhu!

Madmæssigt har det egentlig også været en nogenlunde dag. Har spist meget, men det meste har været sundt. Fik dog lige en jordbæryoghurt fra Activia til eftermiddag og en Lækkerbar fra Isis efter maden. Men har ikke spist noget "rigtigt" slik, hvilket jeg er ganske stolt over, taget i betragtning, hvor dårligt projektet står til lige for tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar