Sider

søndag den 16. juni 2013

Mælk er bandlyst

Så har der alligevel været en smule stilhed på bloggen i den forgangne uge. Jeg undskylder mange gange, men er nu tilbage!

Ugen har været mindre sund. Det må jeg erkende. Der er sket lidt ting, som har vendt op og ned på det hele, og så har overskuddet til den vilde sundhed altså bare ikke været til stede. Men nu er der styr på tingene igen, nogenlunde i hvert fald, og så er det lidt lettere at fastholde de bedre vaner.

I dag har jeg da også været helt og aldeles ganske almindelig sund uden en masse dikkedare. Og uden at være alt for frelst. Jeg har ikke spist slik - sådan rigtigt i hvert fald. Der kom lidt frugtsalat på min ene rugbrødsmad til frokosten. Jaja, der skal jo være noget godt, ved at tage hjem til sine forældre og blive fodret. Men derudover: helt sund.

Synes dog det er rigtigt svært, at være sund lige nu! Er i behandling med noget antibiotika, der betyder, at jeg kun må få meget små mængder af mælkeprodukter, og udelukkende et godt stykke tid efter at jeg har fået antibiotikaen. Det er en kamp for en som mig, der nærmest lever af mælkeprodukter. Skal tænke så meget over, hvad jeg nu spiser. Og det er da også svipset et par gange. Men ingen yoghurt, ost, mælk osv. Det er noget tis!

PS: Cyklede hjem til mine forældre i dag - motion motion. Selv om det ikke er så langt. Shyyyy. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar