Sider

tirsdag den 11. juni 2013

Sommertøj og salat

I går havde jeg egentlig planlagt, at jeg skulle ud og lufte cyklen efter arbejde. Det er farligt at planlægge sådan noget, for jeg ender altid med, at finde på andre ting. I går endte jeg i H&M, hvor jeg fik købt lidt nyt sommertøj. Der var 30% på mange af deres varer – størstedelen af det var faktisk lækre ting. Så der forsvandt lidt penge fra kontoen. Til gengæld fik jeg en skjorte uden ærmer, en lækker T-shirt, en nederdel, et par shorts og en kjole. Sommerklar? Det tror jeg vist nok lige, at jeg er. Nu mangler jeg bare, at finde nogle sandaler, som meget gerne måtte være med kilehæl. Men ærligt talt, så hader jeg at shoppe sko. Det lyder underligt, det ved jeg godt. Men for nogle år tilbage befandt jeg mig mellem to skostørrelser. Det betød, at jeg aldrig kunne finde noget, der sad godt. Heller ikke selvom der var indlæg i. Og så forsvandt det sjove lidt i skoshopping. Jeg kastede mig i stedet over øreringe, tørklæder og tasker. I dag er mine fødder dog skrumpet så jeg passer en størrelse 39 perfekt. Men det der med at købe sko, har jeg aldrig helt taget til mig igen.

I dag var jeg totalt overskudsagtig fra morgenstunden. De sidste par uger har jeg ikke lige fået taget mig sammen til at lave madpakker. Normalt foretrækker jeg, at lave madpakke om aftenen. Både fordi, at jeg er vokset op med, at det er sådan man gør, men også fordi jeg bare har lidt mere tid til det - så der er større sandsynlighed for, at jeg får tilføjet noget grønt. Det havde jeg dog ikke lige fået gjort i går grundet ren og skær dovenskab. I morges lykkedes det mig dog, at lave en hurtig salat. Skar nogle babyspinat-blade i mindre stykker, en snackpeberfrugt og noget agurk i tern og tilføjede radiser, ærter og kyllingestrimler. Kyllingen var godt nok købt færdigt, men så fik jeg også lidt protein og en bedre mæthedsfølelse.



På fredag har jeg forresten planlagt en dag med synd. Skal nemlig mødes med min veninde til en is fra Ballerups nye lokale isbutik. GLÆDER MIG!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar