Sider

søndag den 5. maj 2013

Freaky-sund-søndag


Jeg vil ærligt erkende, at jeg kom til at spise kage i fredags. Hele to gange… Der var både jordbærtærte og gulerodskage. Derudover var fredagen heldigvis i den sunde ende, og blev brugt på at fejre min mutti, som havde fødselsdag.

Lørdag har hele tiden været planlagt til at være gå-amok-dag. Og var lige præcis hvad det blev til. Lagkage, slik, saltstænger, popcorn – you name it og jeg spiste det. Not much more to say about that.

Det skulle der naturligvis kompenseres for i dag. Synes egentlig altid at jeg ender med at være freaky sund om søndagen. Sjældent grundet dårlig samvittighed – nærmere et spørgsmål om, at jeg egentlig slet ikke har lyst til usunde sager. I dag var det nok en god kombination af de to. Heldigvis havde jeg nok med sunde sager, så dagens måltider har været følgende:

Morgenmad: 60 g. havregryn, lidt kokosmel, mandler og hassenødder og 2 dl mælk.
Formiddag: En avocado med citron og salt.
Frokost: En halv grovbolle med smøreost og pesto, en peberfrugt og cherrytomater og en kop the.
Eftermiddag: Mandler, hasselnødder, rosiner og tranebær og et æble.
Aftensmad: En skive rugbrød med hytteost og tun, cherrytomater og en gulerod.





Her til aften snupper jeg nok en kop the og hvis jeg er sulten har jeg lidt galiamelon at hygge med. Det er altså meget rart, endelig at have en dag, hvor jeg har god samvittighed!

Håber at I har haft en god weekend – jeg vil i hvert fald ikke klage over min, da den har været super hyggelig og afslappende. Lige hvad jeg havde brug for efter al det projektarbejde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar