Sider

lørdag den 17. august 2013

Never again...

Jeg ved ikke hvorfor, jeg altid vågner op efter en bytur og tænker "Det dér, det gør jeg aldrig igen. Aldrig igen drikker jeg øl. Eller andet alkohol for den sags skyld", hvorefter det lykkeligt er glemt, når den næste øl ryger indenbords den efterfølgende bytur. Jeg var ganske ynkelig i går, det må jeg erkende. I hvert fald indtil ved en 18-tiden, hvor jeg rent faktisk fik lavet mig et ordentligt måltid sundt mad. Det var naturligvis efter den obligatoriske pizza fra fryseren og et glas cola eller tre senere. Jeg gik da også allerede i seng klokken 20.30 - og vågnede i morges klokken 10 ikke nær så veludhvilet som håbet. Men det må vist gå under kategorien selvforskyldt.

Min aftensmad var som jeg nævnte sund. Kyllingerod på panden med gulerod/squash-råkost til. Flot så det ud (pænere end på billedet, hvor det ser ret snusket ud). Farverigt og velsmagende, og også en smule stærkt takket være mit nyindkøbte yndlingskrydderi: chiliflager.



I dag kører jeg ingen-slik-politikken. For det første har jeg ingen slik hjemme, jeg har i dette øjeblik ikke lyst til slik, og så har jeg i dagens anledning en backup plan, der hedder en smoothie i tilfælde at sliklysten får overhånd. Sådan manner!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar