Sider

mandag den 19. august 2013

Det der sygdom...

Hm, min krop brød sig åbenbart ikke om konceptet i bytur. Jeg har i hvert fald ligget syg i går og i dag, og jeg er desværre overbevist om, at det er min krops straf for den forgiftning og søvnmangel, som jeg introducerede den for. IH. Heldigvis føler jeg mig i bedring her i løbet af aftenen - og jeg har lært lektien! Der går lang tid før jeg ender ud i sådan en omgang igen. Den er sikker.

Det har desværre betydet, at jeg i store træk har sovet de sidste par dage væk. Og i dag blev den rigtig slem. Der endte det ud i en pizza. Jeg var sulten, for skidt til at kæmpe mig ned og handle og så blev det den usunde løsning. I morgen satser jeg dog på, at være fit for fight igen, og dermed også have overskud til at fodre min mave med en masse sundere alternativer. En lækker smoothie måske? Det har jeg fundet ud af faktisk kan være et super mættende mellemmåltid, så længe jeg blender havregryn og mandler med. Nu tilbage til survivalkittet: dynen og the-kanden... og så sidder jeg og undres over, hvorfor i alverden den pizza jeg fik leveret ikke så sådan her ud:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar