Sider

søndag den 31. marts 2013

Husmor-style

I dag har jeg været den helt store husmor. For lidt tid siden så jeg en opskrift på müslibarer fra Hjerteforeningen, og tænkte på daværende tidspunkt, at den skulle afprøves. Det fik jeg så gjort i dag, og de blev faktisk super gode! Erstattede dog de tørrede figner med rosiner, da jeg ikke lige kunne få fat på figner.

Godt nok er der en del sukker i, men i det mindste ved jeg hvor meget - og da de øvrige ingredienser må gå for at være ganske sunde, kan jeg ikke have helt dårlig samvittighed. Heldigvis har min kæreste meldt sig til at hjælpe med at konsumere müslibarerne.


   


     



Udover lidt müslibarer, har resten af dagens måltider været i den sunde ende:


Morgenmad og frokost

    

Aftensmad

    

   






Ingen kommentarer:

Send en kommentar