Sider

mandag den 25. marts 2013

At redigere livet ..

Den der følelse af at bære rundt på en tung rygsæk. En rygsæk fyldt op af dårlig samvittighed.
Det sidste stykke tid er rygsækken blevet tungere og tungere – som en ekstra vægt, der har elemineret den lille mængde af mentalt overskud, der har været tilbage.

Derfor har jeg truffet en beslutning. Det skal være slut. Og det skal ske nu. Lige nu!

Man spørger måske sig selv, hvad jeg dog kan have dårlig samvittighed over.

I korte træk:
Mine valg når det gælder mad og motion er sjældent optimale. Det har medført et par ekstra håndtag de forkerte steder.

Jeg ligger ofte syg. Lyder der et ”ATJUH” i bussen, på kontoret, fra kæresten, så ligger jeg med 99,7% sikkerhed syg næste dag. Sygdom betyder sygedage fra arbejde, aflyste aftaler med veninderne, og ja, jeg kunne blive ved..

Løsning:
En sundere livstil, der optimalt medfører et vægttab på omkring 5 kg. Den sundere livstil vil forhåbentligt også medføre, at jeg er mindre syg og at jeg får mere overskud.

I hvert fald skal det afprøves – og det starter nu.

Derfor er I inviteret med til at følge min ”kamp” – og mit liv som det nu engang arter sig.

1, 2, 3 – parat, klar, START!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar