Sider

søndag den 29. december 2013

Mester i overspringshandlinger

Jeg indrømmer det gerne: Jeg er ekspert i overspringshandlinger.

Når jeg skal gøre rent, er det pludselig sjovere at købe ind, lave madplaner eller dovne med en god bog. Når jeg skal læse til eksamen er rengøring og oprydning straks markant mere underholdende... og jeg kunne blive ved. I dag er min overspringshandling at skrive dette blogindlæg. Men jeg vil gerne indrømme, at det ikke er det smarteste at gøre. På den anden side. Er alligevel på dumpe-kurs i det fag. JEG FATTER HAT OG BRILLER, FOR FA'EN. Min HD-uddannelse hænger mig lige pt. langt ud af halsen. Gider ikke, orker ikke. Slet ikke når jeg ikke forstår noget som helst. Frustrerende.

Lige om lidt går jeg dog i gang med et nyt fag. Efter sigende skulle det være endnu mere kompliceret end det, jeg har gang i lige nu. Tis og bæ. Men jeg har en plan. En god en af slagsene håber jeg. Hver anden lørdag skal jeg på læsesal. Og det er sammen med min pligtopfyldende kæreste - ergo er jeg garanteret at komme afsted. Smart, ikke?

Det der med læsesale er ikke noget jeg har prøvet før. Min kæreste er dog blevet stor fan af dem, efter at han er startet på studie her i efteråret. Og eftersom jeg er ekspert i de ovennævnte overspringshandlinger, og dermed altid finder på noget "sjovere" at lave end det jeg burde, virker det som en god idé at være fanget på et sted med en stemning af terperi. Yessir, det kan ikke gå galt. Håber jeg.

Nu vil jeg vende snuden tilbage i bøgerne. 

Ja, det er de her (spændende ser de ud, right?)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar