Sider

lørdag den 28. december 2013

Nu med en fancypancy lejlighed

Om en lille måneds tid er det tre år siden, jeg flyttede ind i min nuværende lejlighed. Jeg elsker at bo her. Her er lyst og hyggeligt. Og selv om der altid er de der småting, man godt liiiige kunne gøre noget ved, synes jeg nu også, at noget af det hyggelige er, at lejligheden på ingen måde er gennemrenoveret. Et forholdsvist nyt køkken og pæne gulve. Men ellers kan man godt se, at der er andre end mig, der har boet her. Og det var nok også i høj grad det, jeg kiggede efter da jeg som 18-årig turnerede rundt og kiggede på den ene lejlighed efter den anden. Jeg så mange lejligheder - rigtigt mange, men ingen af dem var the one. Og pludselig dukkede denne lejlighed så op. Brugte lige præcis 3 minutter, så vidste jeg, at jeg havde fundet stedet. Men tilbage til det med at gøre noget ved tingene. Jeg har haft meget svært ved at beslutte mig for, hvad der skulle op på væggene, og af den grund har jeg ikke hængt noget op. Før nu. I går kom farmand aka min personlige handyman nemlig forbi og hængte ting op: 3 malerier, hvoraf et er lavet af min veninde, et af min lillebror dengang han stadig var lille og et lavet af mig selv, et spejl og nogle hylder. Det er bare blevet så fint - jeg er en glad en! Nu mangler jeg bare at fylde noget på hylderne. Der kommer i hvert fald et bonsaitræ op, men derudover må tiden vise hvad der kommer til at ske på den front.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar