Sider

mandag den 16. december 2013

Mine to små lyspunkter

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er ret glad for dyr. For et par måneder siden kunne jeg breake nyheden om, at jeg havde fået en roommate i form af det sødeste lille marsvin. 

Men nej, det kunne altså ikke gøre det. For jo mere jeg tænkte over det, des mere overbevist blev jeg om, at Todd skulle have sig en ven. Det især taget i betragtning af, at marsvin nu engang er et flokdyr. Selv om jeg jo er en super dejlig person (haha) og Todd eeeelsker at komme op for at putte og sove på min mave, er jeg jo ikke et marsvin. Så i sidste uge gik jeg på jeg efter Todd's nye bedste ven.


Alfie

Jeg fandt Alfie. En lille uldtot, der fyldte fire uger på dagen. Han er simpelthen så nuttet. Og de to gutter nyder hinandens selskab. Alt i alt en succeshistorie, som har gjort både dyr OG the crazy lady glade!


Todd
Todd'en putter

Puttegrisen Alfie
Alfie er også en puttegris!

Kræene
Todd og Alfie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar