Sider

torsdag den 19. december 2013

Julestemning i bussen


Jeg indrømmer gerne, at jeg normalt er den første til at kritisere offentlig transport. I min optik er det bare ikke i orden, at jeg betaler i dyre domme for at blive transporteret fra A til B  uden at få et velfungerende produkt leveret. Efter jeg har skiftet arbejde og nu kører med en ny buslinje og samtidig ikke krydser veje med DSB, er jeg dog generelt blevet mere positiv omkring den offentlige transport. Og det er naturligvis vigtigt at give ros, når man oplever noget ekstra godt. Og det gjorde jeg i dag, da jeg skulle hjem fra arbejde.

Jeg trådte ind i den fineste julepyntede bus. Nøj, hvor var det bare hyggeligt - så var det da umuligt ikke at komme i julehumør.

SÅDAN MOVIA! WELL DONE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar