Sider

søndag den 8. september 2013

En ny hverdag

I torsdags begyndte jeg på mit nye arbejde som økonomielev, og samme aften startede HD-studiet igen. Så det var en laaaang dag. Og ikke særlig sund er jeg bange for. Morgenmaden var en bolle og en chokoladecroissant. Aftensmaden var 3 babybites fra 7-eleven og aftensnacken var lakridser. Og det har egentlig været kendetegnet for de efterfølgende dage også - usundt, kulhydratrigt (de forkerte slags skal det siges) og i det hele bare slet ikke nærende. Jeg satser dog på at være sund igen i morgen. Det går simpelthen ikke, at være så usund over så mange dage. Især når jeg kan mærke at energiniveauet samtidig falder.

Heldigvis bliver frokosten fremover stort set umulig at totalødelægge med dårlige vaner. Der er nemlig en virkelig lækker frokostbuffet med sundt og nærende mad. Blandt andet er der den lækreste pesto, jeg nogensinde har smagt. Hold nu op den er god.

Den næste uge bliver nok lidt småfattig på blogindlæg, da det meste af min energi kommer til at gå på at falde til og lære mine nye arbejdsopgaver at kende og samtidig studere og forberede mig til undervisningen på HD.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar