Sider

søndag den 25. august 2013

Regnbuedagen

I går var min kæreste og jeg inde på Comedy Zoo for at *trommehvirvel* se noget comedy. Hvad vi ikke lige havde taget med i vores overvejelser var, at der var Copenhagen Pride. Ikke noget ondt sagt om det arrangement - overhovedet ikke faktisk - bortset fra at det tog en halv krig at bevæge sig gennem gaderne derinde. Men jeg må give arrangørene credit for, at stemningen var helt fantastisk. Alle var glade, feststemte og forstående. Hvad jeg fandt helt utrolig var DI's bygning - den var ret imponerende i regnbuefarver.



Det lykkedes os heldigvis, at få mast os gennem de festglade mennesker og fik en ganske morsom aften med højlydte grin. Så i den forstand var alt jo som det skulle være. Aftensmaden blev indtaget på RizRaz. Jeg ELSKER deres buffet... årrrh, især lasagnen. To die for. Klistret og lækker, den er lige min smag! I dag står den dog igen på sund mad. Her til morgen et spejlæg eller to i selskab med en skive flødeharvati .. eller to! Og hvor er det sunde henne i det? Jo såmænd - honningmelon on the side!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar